Den 29e september 2018 skrev jag tillsammans med lärarförbundets ordförande Johanna Jaara Åstrand en debattartikel i Göteborgs-Posten under rubriken “Digitaliseringen är bra för skolan – ...
Under 2014 var jag, tillsammans med Karin Nygårds och Ulrika Jonsson, en av pristagarna i lärarpriset Guldäpplet. Det delas årligen ut till lärare som förändra ...